zaterdag 12 januari 2008

Geen veroordeling

Romeinen 8:1
"Zo is er dan nu geen veroordeling voor hen, die in Christus Jezus zijn."

Dit is een heel sterke uitspraak die ook voor de toekomst geldt. Geen veroordeling voor Gods kinderen. De prijs voor je zonden is door Jezus Christus betaald, eens voor altijd. Het is volbracht. Wat er wel is is vergeving en reiniging en vervulling met de Heilige Geest. Zo groei je verder. Laat nooit meer de angst toe dat God je veroordeelt. Hij doet dat niet. Wanneer je een zonde hebt gedaan en je bent het je bewust, keer je dan tot je liefhebbende Vader en biecht het eerlijk op. Hij zal je omarmen en je troosten en zeggen: “Ik begrijp je zo goed, wees niet bang, Ik maak je weer schoon, hier trek maar schone kleren aan.”

Gebed: “Vader help me te geloven dat u mij nooit, maar dan ook nooit veroordeelt en dat uw liefde voor mij nooit vermindert, amen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten