dinsdag 26 februari 2008

De Heilige Geest zal u alles leren

Johannes 14:26
“Maar de Trooster, de Heilige Geest, die de Vader zenden zal in mijn naam, die zal u alles leren en u te binnen brengen al wat Ik u gezegd heb.”

Deze tekst uit Johannes 14 zullen we in drie gedeeltes bekijken. Vandaag deel twee. Als kind van God moeten we alles leren. Veel moeten we afleren en veel moeten we anders doen. De sporen van een leven zonder God veranderen in vruchten van Gods liefde. De Heilige Geest werkt in ons hart, daar is God dit vernieuwingswerk begonnen en Hij zal het ook helemaal afmaken. Het enige dat wij doen is luisteren naar de lessen van de Heilige Geest.

Gebed: “Vader, ik dank u dat u in mij uw werk doet door de Heilige Geest die mij onderwijst, amen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten