donderdag 29 mei 2008

Niemand zal ze uit mijn hand roven

Johannes 10:28
"En Ik geef hun eeuwig leven en zij zullen voorzeker niet verloren gaan in eeuwigheid en niemand zal ze uit mijn hand roven."

Wie zou dat willen proberen dan? Alleen de boze, hij probeert je wijs te maken dat hij dat kan, of dat je het zelf kan, door je fouten. Maar de Heer is hier opnieuw heel duidelijk. N I E M A N D, dus ook jijzelf niet, kan je roven uit Zijn hand. Herinner je dat je gered bent door de inspanningen van de Heer. Hij heeft je gerechtvaardigd, apart gezet voor eeuwig. De prijs die Hij betaalde was te hoog om je zomaar prijs te geven. Hij houdt vast wat Hij zelf duur heeft betaald. Niemand kan jouw leven roven uit de hand van je Herder.

Gebed: “Dank U, Heer, dat ik me over mijn plaats bij U nooit zorgen hoef te maken, amen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten