maandag 30 juni 2008

Vrees niet, Ik help u

Jes 41:13
"Want Ik, de HERE, uw God, grijp uw rechterhand vast; die tot u zeg: Vrees niet, Ik help u."

Als God je helpt, hoef je niemand te vrezen. Voor wie of wat zou je bang zijn? Hij die alle macht heeft in hemel en op aarde, Hij helpt je. Vrees en angst zijn gevoelens die de kop opsteken als je naar je vijanden kijkt, of naar je omstandigheden. Vreugde en vrede zullen je deel zijn, wanneer je je oog op je Helper hebt gericht.

Gebed: “Lieve Vader, help mij om mijn blikveld te veranderen, zodat ik altijd U zie, amen.”


En dan dit nog…
Vanwege onze vakantie zal er in de maand juli geen dagelijkse belofte uitkomen. Het goede nieuws is dat ze allemaal gewoon in de Bijbel te vinden zijn en eventueel lees je nog eens de beloftes van vorige maanden. Ik hoop in augustus weer verder te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten